1 Aralık 2015 Salı

BİR YIL DAHA GEÇTİ ÖMRÜMÜZDEN...2015 YILI

2015 yılının son ayına girdiğimiz şu günde bir yıl değerlendirmesi yapmak istedim.Hem de yazmaktan vazgeçtiğim bloğuma bir selam vereyim dedim.Belki içinizde “2015 benim yılımdı, nasıl güzel geçti,hep güzel haberler aldım, evim oldu,arabam oldu,terfi ettim,bol bol seyahat ettim” diyenler vardır.Allah daha çok versin daha iyi günler görün. Bunu söylerken bireysel olarak söyledim, tabi ki her şey  mükemmel olamaz, dünyanın sıkıntıları malum. Sağa baksan savaş,sola baksan savaş.Bizde bu hengamenin içinde bir şeyler yapmaya çalışıyoruz. En başta bir çocuk yetiştirmeye çalışıyoruz.(Bende endişeler tavan yapmış durumda)

2015 yılının benim açımdan nasıl geçtiğine gelince “oh oh çok güzeldi “diyen grubun tamamen dışındayım. Bolca rol yaptım affola, bazen beyaz yalanlar söyledim affola, gerçekler ağır gelirse nasıl baş edilir onu öğrendim, güçlü durdum oğlum için.Büyüdüm,güçlendim. Velhasıl zor bir yıl geçirdim. Geçmez dediğim ne zamanlar geçti. İzleri silinmez belki ama böylede yaşayabilirim ,çünkü Rabbim imtihanlar verir insanlara bilirim. Benim derdim ne ki, lüks bile yaşıyorum  karnım tok,sırtım pek dedim. Allah bana sağlıklı bir evlat nasip etmiş, sağlığımızı almamış, annem var , babam var,kardeşim var daha ne olsun dedim. Bolca şükrettim. Yaşadıklarıma bile şükrettim bu kadarını kaldırabilirim, kaldıramayacağım yük yükleme Allah’ım dedim. Sabrettim, şerden çıkacak hayrı bekledim. Velhasıl kendimi yeniledim , yeniden ayağa kalktım.

Değişen sadece takvim olacak elbet, ama yinede güzel dileklerle karşılamak isterim yeni yılı. Beni yalnız bırakmayan, yanımda olan,duaları ile destek olan arkadaşlarım var onlara da ayrıca teşekkür ederim. Dilerim ki 2016 daha az sorunlu,daha bol neşeli, daha bol imkanlı olsun. Yeni başlangıçlar yapacağımız güzelliklerle dolu bir yıl olsun.

Bu bloğu  oğlum için açmıştım bilirsiniz, ondan da bahsedeyim biraz. Gayet iyi keyfi yerinde,bu yıl başka bir okula gidiyor 5 yaş grubunda. Onun içinde hayır dualarınızı eksik etmeyin. Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...