31 Ekim 2014 Cuma

OKUL PROJEMİZ ( Artık Meteryallerden Hayalimde ki Okul )

Ekim ayının ve mesai haftasının son günü 31 Ekim Cuma. Hayırlı Cumalar ve iyi hafta sonları diliyorum..

Ahmet Tuna’nın bu ay ki aile katılımı “artık metaryallerden hayalimde ki okul” du. Projemizi bu gün gönderdik. Ahmet Tuna sız gitti projemiz. Çünkü Ahmet Tuna yine hasta ve yine okula gitmiyor L 1 ay önce geçirdiğimiz el ayak ağız hastalığı yine tekrarladı, elleri ve ayakları geçen seferki gibi kötü değil fakat ağzının içinde aft gibi yaralar çıktı. Dolayısı ile yemek yemiyor ve çok zayıfladı. Sadece bebe bisküvili süt içiyor. Bir an önce eski hallerine dönmesi için dua ediyorum. Bizi okuyan takipçilerimizde de dua isteyelim. .
Gelelim okul projemize, Proje konusu artık meteryaller  olunca; bitmiş tuvalet kağıdı ve havlu peçete rulosu, yumurta kutusu, ayakkabı kutusu sakladık. Önce okulumuzun zemini için köpük aldık, köpüğü kırtasiyeden aldığımız çim görünümlü kağıt ile kapladık. Ayakkabı kutumuzu kendinden yapışkanlı kağıt ile kapladık, üstüne kağıttan cam ve kapı yaptık.Çatısını da yumurta kutusundan yaptık. Okulumuzun yanına pipete yapıştırdığımız Türk Bayrağımızı taktık. Okulumuz ağaçsız olmaz dedik ve kartonlardan ağaç yaptık. Bu konuda eşimi tebrik etmek lazım , el işleri hep onun emeği. Nasıl yaptı o ağaçları, ben yapamazdım vallaha J Kağıttan çocuk yapma fikri de eşimin, kağıttan çocuk yapmak planda olmayınca ağaçlar için kullandığımız kartonları kullandık yine,çocuklar ve ağaçlar aynı renk oldu ama olsun. Çocukları kalıpsız elinde kesti öylece, ben yine hayretler içinde tabi, nasıl yaptın ! Bende kendimi becerikli sanırdım ama eşim el yeteneği konusunda benden daha usta çıktı J  Bu arada Ahmet Tuna ne yaptı ; bize yapıştırmamızda yardım etti, çift taraflı bantları yapıştırdı onun dışında daha çok kendi çapında oyunlar oynadı J






Okulumuzun son hali

2 yorum:

  1. Merhabalar,

    Çok geçmiş olsun öncelikle... Fakat kalbinizi rahat tutun, çocuklar hasta olmasaydı, zor günler geçirmeseydiniz, işte o zaman garip olurdu aslında. :) Dilerim bu sızılı günler birer anı olur çok yakında da gülümseyerek hatırlarsınız. Yavrunuzun bir an önce iyileşmesi için dua ettim ben de, kendinize iyi bakmanız dileğiyle...

    www.melerence.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz ve duanız için çok çok teşekkür ederiz. Ağzında ki yaralar garip bir şekilde çok hızlı iyileşti,benim ağzımda yara çıksa daha uzun sürerdi eminin iyileşmesi, çocuklar bizden daha güçlüler galiba :) Bizde sizin okul ve iş hayatınızda başarılar diliyoruz, bloğunuzda ki güzel paylaşımlarınızı okudum, kolaylıklar diliyorum. Sevgilerimle..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...