30 Mart 2014 Pazar

AHŞAP HARFLERİMİZ


Merhaba, iyi haftalar..
Yeni evimizde Ahmet Tuna'nın kendi odası oldu demiştim, oyun odasının postunu paylaşmıştım odasına birkaç eklemek istediğim şey vardı; onlardan birisi bu ahşap harflerimizdi,birde keçe ve kumaştan bayrak banner yaptırdım bu harfleride duvara bannerın altına asmak istiyordum.Fakat bir türlü bannerları asamadık. (Yani nasıl asacağımı da bilmiyorum aslında, çift taraflı bant kağıtı bile tutmadı kalitesizdir belki diye umuyorum. İyi kalite çift taraflı bant alıp duvara takmayı deneyeceğim.) Hal böyle olunca Bizim ahşap herfler 1 aydır rafta duruyor bende bakıp bakıp duruyorum.Çok güzel oldular.Sevgili ahsapdecor'un ellerine sağlık.  www.ahsapdecor.com 

1 yorum:

  1. Mehtap hanım'cım bence yerleri çok güzel oldu, bannerları asmayı başarınca yine ekleyin fotoğraflarını eminim öylede çok cici olacaktır. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...